Maybelline Affinitone HD – mój idealny podkład

Każda z was na pewno wie, jak trudno znaleźć idealny podkład do twarzy. Zawsze jest jakiś kłopot – a to ciężko dobrać kolor, a to zbyt obciążająca formuła, a to sztuczny efekt, a to słaba wydajność. Ja też bardzo długo szukałam swojego ideału, ale znalazłam go nareszcie i chciałabym o nim nieco opowiedzieć. Przedstawiam mojego ulubieńca wśród podkładu – Affinitone HD z witaminą E od Maybelline New York.

Przeznaczenie:

Producent zapewnia, że podkład Affinitone HD to produkt przeznaczony dla każdego rodzaju cery. Jest w tym sporo prawdy, bo Affinitone jest na tyle nieobciążający i odżywczy, że sprawdzi się zarówno na przesuszonej i przetłuszczonej skórze. Ja mam suchą i nareszcie nie muszę martwić się odstającymi po nałożeniu podkładu skórkami.

Opakowanie:

Przyznam, że wolę podkłady z pompką. W przypadku podkładu Affinitone HD mamy do czynienia z plastikową tubką o pojemności 30 ml, dość poręczną. Po zdjęciu srebrzystej nakrętki podkład dozuje się przez niewielki otwór, ale nie jest to tak precyzyjne, jak w przypadku standardowej pompki. Z czasem można się jednak przyzwyczaić i nabyć wyczucia.

Formuła:

Sposób aplikacji zdecydowanie rekompensuje formuła podkładu Affinitone Maybelline. Początkowo byłam przerażona, bo podkład dosłownie chlupie w opakowaniu. Jest bardzo lejący, dlatego trzeba być naprawdę ostrożnym przy dozowaniu. Po pierwszej aplikacji przekonałam się, że podkład Affinitone HD to ideał! Lekki, delikatnie pudrowy, bez duszącego zapachu, cholernie wydajny i łatwy w aplikacji. Wystarczy niewielka kropla podkładu, aby dokładnie pokryć całą twarz. Affinitone jest niebywale lekki, nie obciąża, nie daje efektu maski na twarzy i łatwo się rozprowadza puchatym pędzlem, gąbką, a nawet palcem (ja preferuję wklepywanie pędzlem). Bałam się bardzo płynnej konsystencji, a okazało się, że taka sprawdza się najlepiej.

Działanie:

Nawzdychałam już nad cudowną formułą podkładu Affinitone HD, jednak Maybelline postarało się także o wyjątkowe właściwości produktu. Podkład, mimo że bardzo delikatny i aksamitny, bardzo dobrze kryje i wyrównuje koloryt cery. Wiadomo, większe zmiany trzeba zamaskować korektorem, ale tak jest przy każdym podkładzie. Affinitone występuje w 8 odcieniach – ja swój wybrałam na oko (wiem, wiem, straszna głupota) i okazał się idealny, bo formuła wtapia się w skórę i niejako dopasowuje kolor do odcienia naszej cery. To naprawdę działa! Nie sposób nie wspomnieć jeszcze o właściwościach odżywczych tego produktu. Maybelline wzbogaciło Affinitone HD o witaminę E, co wpływa na nawilżenie skóry. Podkład bardzo dobrze kryje niedoskonałości i matowi cerę, ale w przeciwieństwie do mocno kryjących produktów innych firm, nie wysusza cery. Wręcz przeciwnie, po nałożeniu podkładu moja twarz jest aksamitnie miękka, aż chce się dotykać!