EQUILIBRA Dermo Oil, czyli mój kosmetyk wszech czasów!

Stosunkowo rzadko używam olejów pielęgnacyjnych, ale na Dermo Oil Multi-Active skusiłam się po przeczytaniu ciekawego artykułu prasowego. Poszperałam po opiniach w sieci i okazuje się, że to bardzo ceniony wszechstronny olejek naturalny do pielęgnacji skóry. I wiecie co? Od miesięcy się z nim nie rozstaję, jest moim ulubieńcem!

Equilibra Demo Oil Multi-Active zamknięto buteleczce o pojemności 100 ml z dość miękkiego plastiku. Różowe, pękate opakowanie z białą nakrętką kryje w sobie olejek z naturalnych składników o ciekawej formule. Dermo Oil ma tłustą, olejową konsystencję, ale jest w tym dużo lżejszy i mniej obciążający niż inne oliwki do ciała. Na plus zasługuje bardzo przyjemny zapach, słodki i nieco migdałowy. To jeden z tych produktów, które uwielbiam wąchać przed nałożeniem.

Światowa marka produktów do pielęgnacji, której topowymi kosmetykami są te produkowane na bazie aloesu, tym razem postawiła na nieco inne zestawienie naturalnych składników. Dermo Oil Multi-Active to pięć skoncentrowanych ekstraktów roślinnych i składników odżywczych:

  • odżywiający olej arganowy o działaniu anti-age,
  • wygładzający olejek migdałowy łagodzący podrażnienia,
  • dodający elastyczności olej z pestek winogron,
  • przeciwutleniający olej z perły prerii o właściwościach nawilżających,
  • bisabobol, czyli wyrównująca koloryt skóry witamina młodości (E).

Przyznaję, bardzo polubiłam ten uniwersalny olejek od Equilibry. Producent zapewnia, że działa on na pięć najczęstszych problemów skórnych: blizny, rozstępy, przesuszenie, przebarwienia oraz pierwsze oznaki starzenia. Rozstępów co prawda nie mam, ale kilka mniejszych blizn rzeczywiście zniknęło po pierwszym tygodniu stosowania olejku. Szczerze, nie miałam w myślach w ogóle zastosowania Dermo Oil Multi-Active jako produktu na blizny – wyszło przy okazji, więc byłam pozytywnie zaskoczona. Niestety nie wypowiem się też na temat odmładzających właściwości olejku, bo nie zauważam u siebie jeszcze żadnych oznak starzenia (na szczęście!).

Dużo bardziej zależało mi na wyeliminowaniu przesuszenia skóry i usunięciu przebarwień. Odkąd pamiętam mam problem z moją skórą, mocno atopową i wrażliwą. Niejednokrotnie męczą mnie suche skórki, łuszczący się naskórek i czerwone wykwity. W tym miejscu powinnam ukłonić się producentowi Dermo Oil Multi-Active! Olejek Equilibra naprawdę jest bardzo delikatnym i bezpiecznym dla mojej skóry produktem. Nie podrażnił mnie (jak inne kosmetyki tego typu), a wręcz ukoił moją skórę, która zyskała dogłębnego nawilżenia i jednolitego, zdrowego koloru. Co najlepsze, efekt jest naprawdę długotrwały!